Brand in appartementencomplex Rhenen

Gepubliceerd: Vrijdag 5 April 2019 17:11
Laatst bijgewerkt: Vrijdag 5 April 2019 17:12

RHENEN – Vrijdagmiddag werd de brandweer en politie rond 14.30 uur gealarmeerd voor een gebouwbrand aan de Dokter Wallerstraat in Rhenen.

Op de derde etage was, door vermoedelijk kortsluiting, in de keuken brand ontstaan waardoor de gasleiding was gaan smelten achter het fornuis. Omliggende woningen werden daarom uit voorzorg ontruimd. Nadat alles door de hulpdiensten was veiliggesteld konden deze bewoners weer naar hun woning terug.

De schade aan de keuken is aanzienlijk.

Kaart